Maria är en glädjedödare

Hmm, jag är nog lite för taggad till att tävla, räknade nämligen fel på veckorna och insåg att fyra veckor tills det är Vännäs. Suck stånk och stön vad sur jag blir när hon bröt den glädjen för mig haha, här är man så taggad på livet också kommer hon och puttar ner en från kullen där man står högst upp.

Eller ja, ni fattar!

Hur som helst var jag idag inte på studera.nu och puttade om lite i ordningen så jag har sökt till Umeå i första hand, endast för att jag känner att jag vill hålla på med Bosse, och kommer han stå i Vännäs så är det rätt nära att åka dit 3gg i veckan. Om vi säger såhär - det är värt det.

Sitter just nu och funderar lite på vad jag ska skriva om, det står nämligen helt tomt i hjärnan.
Vi ser vad jag kommer på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0