Jäkla stövlar...

Mitt I-landproblem idag är mina ridstövlar.
Dom sitter som en smäck, men ändå har jag problemet med ena dragkedjan.
Jag kan få den hela vägen upp, kan stänga för "flärpen" över, men ändå när jag rider så hinnder det kanske gå 30sek så är den nedanför vaden - whats up with that?

Kan ju inte tävla och ha en helt öppen stövel.. Måste komma på en lösning och det är fort som fan.
Eltejp eller liknande lär det bli i helgen iaf, för jag vill gärna koncentrera mig på min ritt och inte en jäkla stövel.

Har ni något tips?




Kommentarer
Postat av: Elin Forsman (guldlock)

Byt dragkedja hos skomakaren. Dragkedjan är säkert dålig. Jag tror dom brukar kunna byta snabbt och billigt.

2011-04-27 @ 17:25:45
URL: http://sakuranee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0