Jag gillar...



Eskadron Gel tec!
Jag älskar dom här skydden!
Har både fram och bakskydd, och trots att dom har säkert 4år på nacken så är dom fortfarande i bra skick, bakskydden har dock kardborren börjat bli lite dålig på.

Dom är fick Maria av Ludger när hon jobbade i Tyskland och har för mig att dom var rätt nya då?
Nu finns det hur som helst en nyare variant av dom som heter flexisoft eller nått sånt.

Dock har jag ju förut varit rätt dum och mest ridit med dom här i skogen och haft Catago Pro som hoppskydd, nu har jag dock börjat ändra mig lite. Ett par till såna här skulle inte sitta helt fel!



Förresten - vill ni se bilder från när Maria jobbade i Tyskland för Ludger Beerbaum och vi åkte och hälsade på?

Kommentarer
Postat av: LLL

vad tycker du är bättre med dessa om man jämför med alla billigare kopior? :)

2011-04-05 @ 23:36:55
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0