Jag fattar ingenting

Gud vad trött och sliten jag känner mig.
Tävlingen startade klockan 7 imorse och kvar i 8a var det Stellas tur, hon stannade ut sig på tredje hindret och var verkligen inte på humör idag.

Därefter var det Hälge som bara hade två ner så han var nog rätt stolt över sig själv.

Jag hade kunnat visa er massa bilder från kameran, men tyvärr så har jag den såklart inte i närheten.

130 har precis började och det är ca 150 starter, så det är typ 3h kvar innan Tickan ska gå.
Dock sitter jag själv just nu i lastbilen och chillar för att jag har så ont i fötterna, och jag har inte planerat att röra mig på ett tag, eller jo jag ska gå och fodra hästarna nu.

Om ni undrar vad det är jag inte fattar så är det hur jag kunde tappa 50st läsare på en dag?



Här har ni istället en film på Stella i torsdags då hon var GRYM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va sugen jag blir på att börja tävla hoppning när jag ser på sånt här!

2011-04-20 @ 20:41:31
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0