Jag döööör



"Bra passform.
Utsida i cool ny design. Framtagen med ny teknologi för att få den lätthet och tålighet som utmärker hjälmen. Matt finish och klädd i konstläder. 4 stora ventilationshål täckta av ett finmaskigt stålnät.
Urtagbart innerfoder med minnesfunktion som tål tvättar om och om igen. Gjort av hygieniskt material som motverkar dålig lukt och bakterier, samtidigt som det håller huvudet skönt ventilerat.
Med solglasögonsvisir gjort av polycarbonate, immfria, krossfria, med gummiskydd vid näsan.
Kan även användas tillsammans med glasögon.
Kommer i hjälmväska.
"

4 990kr får du betala för den.
Finns HÄR får dom som älskar den

Spelar ingen roll vad dom skriver om det, kan nog vara den fulaste hjälmen någonsin har sett, förutom Uvex hjälmen i krokodilmönster, den var också gräslig - i mina ögon.




Kommentarer
Postat av: Lisa

när jag skrev om uvexhjälmen tänkte jag lägga ut den där också. men kände liksom att kommentarer var överflödiga hahaha

2011-04-07 @ 13:34:20
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0