Godmorgon, godmiddag, godnatt



Det är väl ungefär det jag kan säga.
Löken Stellan får stå för bilden idag, han hade fullt upp med att ta av mig min mössa när jag satt och väntade på spån.

Idag är det bara Tickan som har tävlat, en 130 och hon hade ett ner men var himla fin! Annars har det mest bara promenerats med hästarna idag eftersom det bara var 130 och 140.
Omhoppningen till 140 var rysligt kul att se, speciellt Kristina Warg som är så ung, men ändå dubbelnolla!

Själv så hoppas jag på att jag gör ett bra jobb, det har varit lite missar från min sida den första dagen, men har försökt hänga på ändå. Imorgon går alla fyra hästar ingen så då tusan ska dom blänka!

Jag har nyss varit och duschat i kanske sveriges äckligaste och kallaste dusch, och vet inte om jag är så mycket renare. Nu är det sängen som gäller, klockan ringer 05.30

Saknar min häst oerhört mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0