En tur till Vännäs

Igår efter träningen och stallet åkte jag och Maria och hämtade upp Divan på ridskolan, lastade in henne och drog iväg till Vännäs där hon nu ska bo i 3veckor och bl.a tävla nästa helg.

Divan lekte lite rövare i transporten, men det gick ändå bra och två timmar senare stod hon i sitt tillfälligt nya hem.
Vi åkte bort till ridskolan där Maria skulle fodra och ta in några hästar, sedan åkte vi till deras lägenhet där vi käkade, lekte med kattungen och tittade på tv innan vi somnade.

Idag har vi faktiskt mest sovit haha, jag vaknade vid 9 och var uppe ett tag, sedan gick jag och la mig igen och vaknade halv ett, sedan så somnade vi igen vid 3 och sov till fyra haha, herregud, men skönt vare!

När jag hade tagit mig ner till Övik igen så red jag ut på Bosse med hacket och bara myste och han var så lugn och fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0