En lång dag

Tänkte vara trevlig och slänga upp ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Är sjukt trött efter 3h sömna inatt, så tänkte dra på stort med 7h den här natten!

Hur som helst, åkte ut till Cape idag på förmiddagen, där vi byggde hinder, och sedan hoppades dom flesta hästarna i stallet. 
Jag red tillsammans med Jennie och det var banhoppning med tänk mot A:0 och karaktärshinder som stod på planen.
Dock har Bosse aldrig tittat på ett hinder så vitt jag vet, så det var inget problem.

Dock jag träningen s k i t idag. Så får jag inte säga, men förra gången jag hoppade han var han ju crazy, och bara sprang och sprang och sprang. Idag var han precis tvärt om och som en död sill.
Vi bara fanns där liksom, och ju latare jag kände att han var, dessto mer backade jag. Så det blev avaktande hela tiden.
Han hoppade så klart snällt på alla hinder jag styrde på och han hoppade i dom mesta sjuka lägena som jag la han i, men han sög inte på hindrerna.

Vi pratade lite om det efter att jag inte får "beat myself up" när det blir så här, men det är ju precis det jag gör och jag verkligen ältar sakerna och tycker jag rider helt värdelöst, trots att jag vet att det inte är sant.
Hade det varit en tävling hade jag aldrig i livet mes ridigt som jag gjorde idag, men men - man kan inte vara på topp jämt.

Imorgon åker vi till Vännäs och jag är så taggad!
Måste bara hinna med allt annat också, men sedan så är helgen igång!


Du är den bästa jag har ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0