En klippmaskin och två öron

Haha, vilken kväll!
Kom ut och såg att Linda stod och klippte Leo och insåg att jag hade ju lånat en liten rakapparat för Bosses huvud och gav mig direkt in i leken..
Det var mest öronen jag var ute efter att komma åt, men insåg även hur mycket pälsen hade växt på tre veckor, så imorgon blir det nog kroppsrakning. Ska nog t.o.m ta benen och ta bort padden från ryggen, vi får se.

Kan väl inte direkt säga att han blev världens snyggaste av klippningen, men mycket bättre, ska försöka finputsa det imorgon, för han var inte direkt på humör för det om vi säger så.
Jag fick verkligen inte röra öronen som jag ville, så det slutade med att Lollo fick hålla i bremsen och då stod han som ett ljus och jag kunde t.o.m klippa inuti öronen - lovely!
Det gjorde hela min kväll när jag var klar!

Sedan for jag och Lollo ut på en sväng i skogen med pållarna och busade på och det var så himla roligt!
Har verkligen fått en ny tändning efter helgen och är så taggad till både tävling och träning!

Börjar imorgon med träning för Maggan och på lördag ska jag träna för Pia istället för Carro.
Nu kör vi!


2008

Kommentarer
Postat av: Annie

Va kul att du också ska träna för Pia :)

Varför tränar inte Carro?



ALLTSÅ, det var det ROLIGASTE JAG NÅGONSIN SETT, garvade så att tårarna sprutade och allt.. Det var så kul, ser du det framför dig? :D

2011-04-05 @ 08:41:18
URL: http://jacobssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0