Dagen

Rätt sliten idag efter helgen och sov till hela halv 2!
Fattar inte alls hur det gick till.

Efter det låg jag och glodde på tv ett bra tag innan det var middag, och efter det åkte jag till stallet.

Hade kvällen idag, så passade på att mocka ordentligt och fylla på spån så det stod härliga till!
Sedan efter att jag hade gjort ett försökt till att borsta min lortgris till häst (det blev ingen skillnad) så tog jag och Lollo oss en lång promenad med hästarna. 
Konstigt att jag ens föreslog det eftersom jag inte har gjort något annat än promenerat med hästar som senaste fem dagarna, men det var himla skönt ändå.

Nu sitter jag och funderar lite på över vad jag ska hitta på.
Det är så otroligt mycket jag borde göra som jag bara inte orkar ta tag i..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0