ULK omg 1

Nu när jag ändå inte har så mycket bättre för mig, tänkte jag passa på och berätta om ULK kursen vi var på i helgen.
Vi åkte upp på fredagkvällen ganska sent, då det var en viss Pernilla som jobbade rätt sent.

Vi kom iaf fram till Wången vid ett på kvällen, och jag och Sandra den andra somnade framför en film, eller, jag somnade, Sandra tror jag såg klart den.

Vi klev upp och hade välkommst fika klockan 09.30 på lördagen och sedan drog vi iväg till aulan.
Där satt vi några timmar och fick rita och presentera oss själva.
Jag ritade mig själv på brevid Bosse där vi stod och var ledsna över traktsprickan och drömde om att hoppa, mig på en stegrande Diva och mig på en lat Erik då vi båda såg sura ut.
Dock kan jag inte hitta pappret jag ritade det på, så tyvärr får ni inte se det..

Sedan efter lunch blev det rundvandring på Wången och det är verkligen en fin anläggning.
Lite mer uppgifter och när vi var klar för dag 1 så åkte vi iväg och handlade lite innan alla samlades och såg på Dansfeber.

Sedan skuttade vi snällt i säng och klev upp vid 8 dan efter.
På söndagen pratade vi mer om ledarskap, planering av lektioner och om brand i stallet.
Vi fick sedan gå ut och leta reda på saker som kunde leda till brand i Wången stallar.
Sedan var det slut och vi fick åka hem med lite hemuppgifter.

Jag har en hel drös med bilder och filmer som jag ska lägga ut så fort jag orkar, lovar!

Jag lärde mig dock inte så himla mycket just den här helgen, men kul det hade vi allt!!


Kommentarer
Postat av: rebeckaborg

hahahahhahah sandra a sista gången JAG DÖR SÅ KUL

2010-09-29 @ 23:44:00
URL: http://rebeckaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0