Snabb Diva

Red ut med Sandra på Fille idag och Divan var, som jag hade väntat, väldigt väldigt pigg.

Vi red till dubbel-banorna och lät dom galoppera av sig lite, så hon blev lite bättre, men var väldigt sur där emmaln och så fort jag nuddade henne med skänkeln slog hon emot och pep till :b
Men jag kände på mig i vilka situationer hon skulle göra det, så lät bli, men ibland kan man inte bara låta bli att skratta åt henne haha :)

Roligast idag var iaf Dschinny idag. Irene hade en lovika-vante som Lenox hade dragit in i boxen, och när Shinny stod och snusade på dom så började hon pipa, precis som om hon skulle mött en annan häst.
Dessutom gjorde hon det typ 7gg och vi stod bara och skrattade åt det.

Hon gör det dessutom på filmen här nere, fast det var sista gången, sedan vände hon rumpan till haha :)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

ajaj malin, inte tillåtet att galoppera på rakbanorna :)

2010-09-23 @ 01:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0