Roliga nyheter

Har faktiskt två riktigt roliga nyheter att dela med mig av :)

För det första så fick jag igår ett mejl om att jag blivit intagen till hoppdomarkursen. Egentligen får man inte gå den förrän man fyllt 20år, men eftersom jag kommer att ha fyllt 20 innan så fick jag gå den ändå, vilket verkligen ska bli jättekul!




Sedan den andra nyheten vet ju redan dom flesta, men Ida ringde mig igår, tydligen så har Riggo blivit sparkad, så hon måste åka och kolla upp honom och kan inte delta på söndag i finalen, vilket är jättetrist, men istället ska jag få låna Erik av Ann och åka ner och vara med!
Ska rida LA:3an som lagklass vilket kommer bli väldigt intressant haha, men ska försöka få rida LB:2an som uppvärmning, så han förhoppningsvis är avslappnad och fin till nästa klass :)
Dom som ska rida för ÖOR's lag 1 är då alltså jag på Erik, Maria på Darex, Stina på Pepito och Nicolina på Wazoo.
Hade helst önskat att Bosse var frisk, men det ska bli kul att åka ut med Erik också!

Sedan kan jag även skvallra att ÖOR's Lag 2 också gick vidare till finalen!
Vilka som rider i det laget är inte helt klart ännu dock, eftersom det inte kom ut förrän i veckan... Spännande!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-09-09 @ 21:46:38
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Theresen

jag säger bara ha de så kult på resturangen.

2010-09-10 @ 22:25:43
URL: http://theresenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0