Gårdagens stallbesök

Efter jobbet igår stack jag och mamma och åt subway, sedan fick jag skjutsa hem henne innan jag kunde sticka ut till Cape.
Att mocka för mig igår tog typ en evighet, kelade och myste med världens finaste häst.
När jag var klar mockade jag och sedan släppte jag ut honom på plan, och medans jag gick och hämtade Erik så hör jag bara hur han piper och galopperar iväg.

Släppte alltså han och Erik på planen och lät dom busa av sig.
Bosse stegrade, sparkade bakut och hade allmänt roligt.
Även Erik levde loppan och försökte springa om Bosse med några misslyckanden. Jag behövde bara stå och titta på när dom latjade runt.



Idag ska jag försöka vara lite snabb och först ta mig ut till Cape och mocka och rida ut på Bosse.
Sedan ska jag till ridskolan. Har nämligen Divan från idag till på fredag. Sedan ska jag även på Berit-träna henne på söndag! Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0