Fler roligheter

Ungefär vid fyra tiden igår hörde Pernilla av sig till mig och frågade om jag ville gå ULK:en med mig, självklart ville jag det!
Så nu blir jag uppbokad två helger i rad, men det gör inget. Gillar verkligen sånt här :)

For ut till stallet efter vi hade spelat laser på Area och mockade och gjorde ordning åt Bosse. Sedan gick jag bara lite med honom på planen och när vi som bäst gick där kom en Höga Kusten båt körande. Jag blev lite snopen. Fotade med min mobil, så bild kommer sen, dock inte i så bra kvalite..

Idag blir det uteritt på Erik och Rebecka har Bosse :)

Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Det var så lite, båda var fina iallafall ;) haha

2010-09-10 @ 15:26:22
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0