Finaste hästarna

Idag var hästarna typ bästa och sötast i världen.
Började med att åka ut till Cape där jag hade insläppet och sedan fick Bosse, Acke och Nero träffa deras nya kompis Joey. Eller framförallt Bosse's nya kompis.
Han blev som besatt precis innan jag skulle släppa in honom då han såg att det var en ny häst, han bara drog och drog.
Sedan när dom väl var ihop släppta så sprang han efter Joey varje steg han tog och dom lekte och hade sig, han skydda även honom från Acke och Nero och ville verkligen ha honom för sig själv, så jag hoppas han sköter sig imorgon :)

Sedan for jag ut till ridskolan och red Divan, hon gick sjukt jäkla bra och jag var så himla nöjd, tog mig även i kragen och hoppade henne. Den här gången hade jag verkligen besämmt mig för att hon inte skulle få rusa mot hinderna, så började med att trava över dom, sedan galoppera mot dom och lägga en volt emellan och sedan styra mot nästa hinder, så fort hon drog så sa jag tog jag stopp på henne, och hon blev lite sur, men skötte sig ändå dubbelt så bra, så på slutet kunde vi hoppa två hinder i rad på 60cm. Så jag var såååå nöjd med henne :)

såhär glad var jag över dom fina hästarna ♥

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

du blev finalist i veckans ekipage! :D

2010-10-03 @ 09:14:40
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0