Dålig uppdatering

Pratade om att det blir sämre uppdatering när jag är hemma p.g.a av vårat internet, men nu har jag bara varit för trött för att uppdatera.

I fredags så red jag, Rebecka och Therese ut, på Erik, Pipen och Hälge.
Erik var en apa och stark som jag vet inte vad. Han har gått in i "sätta päls" period och är en gris att hålla på med och rida ut. På banan är han dock helt okej. Ska testa rida honom på ett gagbett på honom och se om han skärper sig men bara av ett annat bett.

Igår hade vi mocken och lunch och efter vi var klar så red jag ut med Bosse och hade Nero som handhäst, det funkade riktigt bra, trots att Nero mest ville äta, men nu kan man få med sig sällskap till Bosse iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0