Dagens vill ha

Gillar faktiskt Ridsport Online. Snygg hemsida, lätt att beställa, fina produkter och dom verkar seriösa.
Vi får se ur kvaliten är när jag får hem bootsen och täcket, som jag har beställt från dom

Dock är jag sugen på transportskydd, helst dom gråa, men med tanke på vad han brukar ha för täcke i transporten så passar dom blåa bättre in.

Något mer jag hittade på Ridsport Online var ett par gryyyymt snygga läderskydd också, men jag får verkligen hålla i mina pengar.

Som sagt blir det hovslagaren den här månaden, och nästa månad ska jag försöka gå och klippa mig, samt kanske köpa en ny hjälm.....

 


Kommentarer
Postat av: rebeckaborg

eller rosa ;););)

eller röda...........

2010-09-28 @ 22:17:06
URL: http://rebeckaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0