Besöksrekord

Så himla kul med alla besökare och kommentarer igår! :)
Kan nästan aldrig uppdatera när jag kommer hem eftersom vårat internet är damp.... Så även fast jag har tid, så blir det bara uppdateringar när internet själv vill det. Dock håller vi på att byta, så jag hoppas på att det blir bättre!

Igår skrittade jag iaf på Bosse med Lollo på Stella och Elise på Pipen. Vi skrittade till "huset" som vi kallar det och tillbaka. Han var riktigt pigg och glad och traskade på i eget tempo.

När vi kom tillbaka så skulle jag rida Erik, men när jag började trava så kändes han halt, så vi sprang, longerade och en massa för att tillslut komma fram till att det nog bara var tillfälligt, men då fick han ändå vila eftersom det hade blivit så sent.

Vi får se hur det känns idag, då ska jag, Rebecka och Therese rida ut på Erik, Pipen och Hälge.

Men vi hörs!


Sötast i världen :)


Kommentarer
Postat av: Frida

han är så fin! :)

2010-09-03 @ 13:30:54
URL: http://fwidmark.blogg.se/
Postat av: Annie

Trivs ni bra på Cape? :)

Förresten så måste jag säga att steget mot storhäst känns JÄVLIGT högt om man kollar på Bosse...

Jag är en myra i jämförelse ju!

2010-09-04 @ 01:27:27
URL: http://anniiejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0