Stenhårt i backen

Jag avskyr verkligen den här delen av hösten.
När det är hårt i backen, och iskallt.
Ska det vara kallt kan det lika gärna vara snö, just nu är det bara blä.

Hösten gillar jag bara när det är en massa fina färger på träden och solen lyser lite mysigt på en.

Igår gjorde jag trots allt ett tappert försökt att rida på planen, men det var stenhårt. Red runt lite iaf, och galopperade och travade över en bom. Låg rätt hela tiden, trots att Bosse var trög som tusan, men det kändes kul att fortfarande ha känslan :)

Sedan hjälpte Borg mig att klippa honom färdigt, så nu var det klart, och trots att det var första gången jag klippte en hel häst så blev han faktiskt rätt fin :)

I helgen ska Borg ha med honom på ridskolan och rida för Berith medans jag är på ULK kursen Omg 2 i Näset.
Så nu vet ni vad som händer.

Ska förövrigt rida Hälge idag också, hoppas på bättre underlag.
LYS SOL, LYS!




Ge mig lite snö och en galen häst! Foto: Pernilla Larsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0