Skoning på pållen

Idag har Bossemannen blivit skodd, och som jag har tjatat om den där ringskon, och idag visade det sig att han inte behövde någon!

Bettan (som hon kallas) som skodde henne är uppifrån Umeå och kommer besöka Cape en gång i veckan. Hon var snabb, nogrann och enligt mitt syfte riktigt duktig, sen får man ju se vad som händer nu när vi börjar rida honom, men sprickan och hoven såg riktigt fin ut när hon var klar, så jag hoppas det blir bra nu :)

Ska ta och longera honom imorgon innan ridning och är han fräsch så blire ridning! Med traaaaav! Mer än en långsida haha!

Hon tyckte förövrigt att han hade riktigt bra hovar :)


Och jag måste förresten prata med Maggan om en dressyrsadel också, nu när vi kan få börja rida!

Kommentarer
Postat av: linda

Gud så fin blogg !

2010-10-04 @ 22:24:26
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0