Så himla rolig nyhet!

Alltså världen roligaste nyhet!
Men jag tänkte faktiskt hålla på den tills imorgon, då jag har lärt mig lite mer om det o.s.v!

Så det blir en ordentlig cliff hanger - besökt bloggen imorgon vid lunch så kanskeeeee....



For iaf först ut till Cape efter jobbet och red Bosse och idag TRAVADE jag honom!
Fatta! Han fick trava i 5min!!!! Och han kändes så himla fin! Kom på mig själv med att sitta och le för att det var så himla härligt!

Sedan ut till ridskolan för att rida Divan för Johanna tillsammans med Märy och Putte.
Det gick sådär, varken bra eller dåligt. Hade det varit för ett halvår sen så skulle jag sagt att hon gick bäst i världen, men efter Berith träningen så vet jag att hon kan så mycket mer.
Ska iaf ta och prata med Susanne igen att vi måste hitta en ny sadel åt henne, hon har verkligen musklat till sig nu så hon behöver en sadel som passar :)

Nu ska jag sova - vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0