Halloween på stallet

Efter att man väl hade vaknat, och fixat skjuts överallt, så hann jag rida Bosse på planen en sväng. Skulle först bara skritta och trava, men sedan kom Linda och det blev till att träna lite galoppombyten, vilket gick riktigt riktigt bra!
För första gången gjorde han ett riktigt bra byte till vänster, och jag blev så himla stolt över honom!

Sedan åkte jag stressande ut till ridskolan för att hinna skrämma barn. Tyvärr var det nästan inga barn som vågade gå, men dom vi väl lyckades skrämma blev rädda, så det är väl ett bra betyg ;)

Sedan lekte faktiskt jag med barnen i ridhuset, nästan chockad över mig själv att jag stod ut så länge, för dom har sån ENERGI!
Vi sprang runt och hoppade och tävlade och lekte, så lite barnvänlig är jag nog trots allt!

På kvällen umgicks jag med Sandra, Britta och Morgan :)


Sandra var läskigast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0