Sommarcupen omg I

Idag var det första omgången av Sommarcupen ute på ridskolan.
Jag kom ut vid 11 och satt som speaker.

Sedan var det dags för att själv delta och började med att hoppa 50cm på Divan.
Longerade henne innan och hon skötte sig bra, red fram och hon var lite småtittig och pigg, men försökte rida av henne det mesta. Inne på framhoppningen hade hon först en puls på typ 190 haha, nejmen hon skötte sig jättebra!
Kom in på banan och även där var hon duktig, lite halvvinglig, men hoppade allting och gick runt 0a! Jättestolt var jag! :)

Sedan var det dags för Sudden. Jag hade verkligen noll energi, men väl inne på banan taggar man ändå till, nollade grunden och fick för en gångsskul satsa i omhoppningen, nollade även där och kom delad etta :)
Var första tävlingen med både Sudden och Divan så jag är riktigt nöjd!

Både Emelie och Susanne var stolta ägare! :)

(Klicka för större bilder)





Foto: Pernilla Larsson
www.pernillalarsson.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0