Lite bilder

Jag lovade ju att visa bilder när jag hade fått dom från Emelie, från den dagen jag hoppade Sudden!

Jag och Lisa hoppade fram hästarna först på volt och sedan på lite galoppbom-räcke-galoppbom.
Vi hoppade sedan upp dom på "5½:an" och båda hästarna hoppade upp till 110cm.
Sudden hoppade hur kanon som helst! Så nu blir det till att starta 80cm på sommarcupen med honom och Divan 50cm.

Sedan blir det Kramfors i början av Juni med både Sudden och Bosse om nu allt går som planerat!
Äntligen blir det tävlingar!

För övrigt var Sudden rätt galen den dagen jag red honom eftersom det var första gången han skulle hoppa ute.
Det roliga är att han är rätt liten och jag ser ganska stor ut på honom, men han kändes absolut inte lite.
Hur rolig som helst var han att rida iaf!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0