Helgen

Ja, det blev lågt med bloggandet i helgen, men det var verkligen varit fullt upp!

I lördags var jag och mamma först i bjästa för att fixa det sista till min balklänning, sedan for jag till ridskolan och höll koll på när dom red på den fria ridningen och därefter red jag Agetti.
Först hjälpte Maria mig, men red sedan lite själv också, och hon gillar verkligen inte att man kräver av henne, och blir ju väldigt uppåt när man kommer åt henne, men hon måste lära sig att släppa till själv också!
Hoppade även lite och det gick jättebra även det!
Hade även kvällsfodring på lördagen och sedan var jag med några kompisar.

På söndagen hade vi stalltjänst, och det gick faktiskt lugnt till den här helgen, trots att det kom en bortsprungen hund som jag och Rebecka fick ta över till Solänget där den kom ifrån.

Hoppade även Bosse och det gick rätt bra, fast han var väldigt slarvig av sig.
Hoppade kombination med räcke-ett galoppsprång-oxer-två galoppsprång-räcke, och gjorde så man kunde hoppa åt båda hållen. Han var rätt pigg under tiden, men just över hindrerna var det som att han tyckte det var tråkigt.
Hoppade iaf räckerna upp till 110 och oxer på 120 och det jag just är jättenöjd med är att jag kände att jag styrde på även fast vi inte kom rätt in hela tiden och att höjden inte kändes som något problem!

Det var min helg iaf!


Världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0