Hästen på allt på B?

Idag hoppade jag Divan, eller Bajs-hästen som Lisa kallar henne efter olyckan.

Idag var hon mer Damp-hästen. Hon tycker det är så sjukt roligt att hoppa, men hon är så fruktansvärt svårriden, speciellt i hoppningen, hon bara biter tag i bettet och rusar. Trots att jag vill behålla hennes hoppglädje så börjar det kännas lite farligt.

Ska tävla henne och Sudden på söndag, då är min taktik att skritta henne mot hindrerna och sedan hålla tag i manen och smacka lite, så hon inte bara kan dra iväg haha!

Longerade henne innan jag red, och det är jag glad för haha, hon busa på som tusan och sedan löshoppade jag henne på linan och tusan vad hon FLÖG haha söthästen.

Jaja, nu ska jag göra mig klar.
Imorgon ska jag köra Henny och Rambo till Härnösand och kolla på ponnytävlingarna - tar med mig kameran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0