En tur till Cape

Idag for jag som sagt till Cape och red Erik!
Det är så himla fint där ute, men såklart glömde jag kameran hemma, men det kommer fler gånger!

Vädret var även på topp, inte för varmt utan riktigt lagomt.
Värmde upp honom med lite travbommar och travhoppning, sedan hoppade jag en bana på ca 80cm.
Det gick bra först, sedan tänkte jag ta den en gång till och sedan ge mig, men då blev han jättebråkig och skulle absolut riva ett och samma hinder, inte landa i rätt galopp och inte ge något som helst avstånd till hindrerna.

Men efter att jag fick säga till honom en gång på skarpen så gick det sedan jättebra!
Nu får vi se när nästa gång blir :)


Nu ska jag sova! Imorgon blir det Bjästa för att se om vi kan länga min balklänning lite och sedan ska jag hålla koll på alla som ska rida på uthyrningen.
Sedan har jag fått i uppgift att rida Agetti också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0