Banträning

Idag var det riktigt, RIKTIGT duktiga hästar som jag satt på!

Först blev det Erik i klass 1 på 90cm.
Han rev först tredje hindret, men det blev som en "clear round" så andra rundan gick vi nolla!
Det kändes lite orytmiskt, men på själva sprången är han fin.
Han blir lite stark och dragig imellan, men backar av lite mycket mot hindrerna, skulle vilja att han hade lite mer energi i galoppen, men jag är verkligen supernöjd med honom! :)

Sedan blev det Bosse i klass 2 på 100cm.
Han var suuuuupertaggad, vilket gjorde allt!
Vi kom inte rätt på alla hinder, men hade ändå tillräckligt bra galopp för att sprången skulle bli bra.
Till sista hindret dog han dock av lite och var inte lika koncentrerad så han petade det, men det gör absolut ingenting, för han kändes pigg och glad hela tiden!

Ska försöka få till filmerna om datorn vill sammarbeta!

Nöjd nöjd NÖJD kan jag säga att jag är med dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0