Taggad häst

Idag har jag varit på stallet från 1 till halv 11, dock märkte jag det knappt.
Jag har putsat, duchat och knoppat Bosse mannen inför imorgon, och ridit.

Red tillsammans med tävlingsgruppen och hoppade. Idag. Igen.
Han var svinigt pigg under uppvärmningen och tyckte det var superkul att springa efter dom andra hästarna.
Hoppade fram lite smått och hoppade sedan en bana på runt 80, red banan två gånger och avslutade andra gånger med ett språng på 110cm, bara för känslan.

Det var typ det bästa språnget, för då väntade han verkligen och vi kom verkligen till ridning på det, så sen fick det vara bra.
Han var lite mindre taggad än igår, så jag hoppas han är ännu lugnare imorgon.
Nu är allting fixat iaf! :)

Sötast var han efter jag hade duschat och knoppat och allt, gick ut och åt lite gräs med honom och han var så himla busig, pep och kastade med huvudet så vi små busade lite.

Älskar verkligen den hästen mer än allt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0