Allt nytt

Nu satan ska vi se om jag kan klämma ur mig det senaste nytt, det mesta vet dom flesta redan, men tänkte komma ut med lite iaf, eftersom det snackas en del och man får höra rykten av folk som man själv inte visste att man hade sagt.

För det första, Maria flyttar till Strömsholm i början på augusti, Bosse följer inte med henne, utan stannar med mig och Rebecka här uppe. Vi kommer flytta från ÖOR och istället flytta till Cape, då jag inte ser någon anledning att vara kvar där när Maria flyttar, jag ser fram emot att få träna ordentligen och bli motiverad på Cape istället!
Rebecka och jag kommer dela på Bosse och jag kommer jobba på Järven iaf ett år, sedan får vi se vad som händer.
Maria ska vara borta i ett halvår och det kan bli mer om hon får jobb där nere, då får vi se vad som händer med Bosse.


Vi har köpt en ny transport! Vi fick köpa Annika Lindhs gamla och Bosse står helt toppen i den och den är jätteskön att köra!
Den här transporten är både högre och bredare och det känns så sjukt bra, då våran gamla faktiskt var för liten!
Våran gamla ska vi byta baklucka på, sedan ska den ev. säljas, men just nu har vi två haha!



Imorgon åker vi ner till Timrå med Bosse för att kolla upp hans ben. Fattar fortfarande inte vad det är, och kan inte förstå hur han kan vara jättehalt ena sekunden och fräsch i nästa... Det är något skumt och jag hoppas Per hittar det!




Så nu har vi rett ut allt :)


min fina prins <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0