Uppdateringens mamma

Dålig uppdatering har det varit här!

I måndag efter vi kommit hem med Bosse från Timrå red vi och badade med dom, Bosse plaskade på som tusan och simmade även lite, han kändes fin och det blev en skön skrittur ner till vattnet som är nedanför hagen typ :)

I måndags red jag honom barbacka, vi for runt i skogen lite bara!

Igår och idag har jag ridit Erik, igår red vi hem och hälsade på hemma hos mamma, och sedan idag tog vi oss en tur till hamptjärn.
Hästarna var astöntig när vi skulle gå över en bro... Bosse stod bara och stegrade, Erik backade och Piccabo snurrade. Tillslut blev jag så jävla less att jag hoppade av och gick över och då gick alla efter som att det aldrig hade hänt något.

Jäkla hästar alltså

Imorgon får jag semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0