Sämsta vädret

Usch, fy och blä på vädret.
Ska åka ut till ridskolan nu och fodra hästarna och hålla på lite med Ella.

Maria red henne igår för första gången, först longerade vi henne, sedan jobbades hon från marken och tillslut satt Maria upp på henne och jag longerade henne och det gick superbra faktiskt!

Visst kämpar hon emot, men det blir riktigt bra när man longerar henne samtidigt.
Ska försöka göra det imorgon igen.
Idag tror jag att jag ska försöka tömköra henne, om jag kommer åt några saker, tror nämligen att Maria har nyckeln.
Annars så ska jag försöka packa inför flytten till Cape! LÄNGTAR!



såklart ska jag ut till världens bästa Bosse också

 


Kommentarer
Postat av: Theresen

Vad kul att ni ska till cape! :D

2010-07-26 @ 19:28:36
URL: http://theresenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0