Ett bra tecken?

Hopptränader Erik idag inför tävlingen imorgon, det gick både bra och dåligt, när vi red fram blev han typ överlycklig att få galoppera så han började bocka, men inga stora bocksprång, utan mer bara ner med huvudet och for runt med benen så jag satt bara och skrattade!

Hoppade fram och han var asfin, sedan började vi att hoppa en liten övning och det var då det slutade gå bra, kom helt fel på en oxer så jag flög av haha, men han gjorde egentligen rätt som stannade, för vi kommer i ett undertempo, sedan hoppade han, men ångrade sig i sista sekund typ.

Hoppade sedan upp igen och red en bana på 90cm 2gg och det gick då superbra!
Så imorgon måste jag bara komma ihåg att GALOPPERA!

Nu ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0