Duktiga Erik!

Idag har jag och Erik gjort våran lokala tävlingsdebut och det gick så JÄKLA bra! :D

Till framhoppningen till 80, så stannade han en gång, men hoppade sedan allt, gick in på banan och nollade, utan att han tittade på något hinder!
Var då ännu mer taggad till 90 och vi började med en kanonrunda!... tills hinder nummer 9/11, då går stiglädret sönder, så jag filosoferar på om jag ska om jag ska fortsätta eller inte, styrde mot 10, och han stannade då han kände att jag var ur balans, så jag valde att utgå.
Kände att det inte var något idé att riskera något, då han hoppar så mycket med ryggen, så när vi vägra kände jag inte att det behövdes något mer, han hade ändå varit så himla fin, men man grämer sig (tävlingsmänniska som man är) över det där jävla stiglädret...

Igår hade bara Maria plockat något läder från ridskolan då vi inte hittade några, sedan såg jag våra i skåpet, men tänkte inte på det, vilket jag borde ha gjort då jag har varit med om att stiglädrerna har gått av förut, men varför sker det aldrig på träning?

Heter jag Malin Otur Nordin?

Dock var Erik finast! :) Bilder och filmer kommer senare!

'


hoppehästen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0