Nattligt inlägg

Jag lovade att jag skulle skriva ett till inlägg, så nu, såhär klockan halv tre på natten ger jag mig in på det.

Om två timmar ska vi börja våran bilresa ner mot sthlm och sedan flyger vi mot Dubai klockan halv tre.
Jag kommer sakna min häst sjuuuuukt mycket (och även min underbara mamma!)

Ikväll hopptränade jag och Lisa för Maria och vi var inte klara förrän elva!
Vi hoppade bara gymnastik hoppning, och tränade på att korta och länga galoppsprången, få in bogen, samt studds och lite sådant. (Jag orkar inte rita upp övningen)
Eftersom Bosse är väldigt stooor och Fille är väldigt.. lite.. så fick det vara lite trångt för Bosse och lite långt för Fille, men det funkade faktiskt väldigt bra.

Bosse var sjuuukt fin på uppvärmningen, och även jätteduktigt när vi hoppade, trots att han blev lite väääääl taggad för uppgiften...

Nu ska jag nog dra mig mot sängen iaf, eftersom jag är den enda som är uppe.

Ha det så bra alla här hemma i vintern och kylan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0