Min fina fina...

Min häst är att dö för.. Jag vet inte hur många gånger jag säger hur mycket jag älskar honom, men han är fan BÄST!

Vi hoppade idag för Maria, jag och Lisa alltså, banhoppning blev det och efter en sjuuuuukt jobbig uppvärmning för vi äntligen hoppa!

Uppvärmningen bestod av jockeyläder och typ stå RÄTT UPP i galoppen, helt sjukt haha, men jobbig var det, och kommer ha sjukt mycket träningsvärk imorgon.....

Själva hoppningen gick asbra! Hoppade bana först på 1m och sedan på 110-120cm och som vanligt var han klockren!
Ser fram imot tävlingssäsongen nu :) Men måste först göra resan till Dubai... ;)

Är lite sugen på Umeås innetävling, men vi får se.. Först KM! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0