Jag skrattar idag

Jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nöjd med tävlingen idag!
Inga större missöden, förutom stackars Cissi och Fia som fick världens umkullridning - usch! :(

Sedan min egen runda vet jag fortfarande inte vad som hände.
Allt började bra, kände att han drog på lite mot fyran och att han skulle kunna peta den (vilket han gjorde), men sedan mot 5:e hindret tog det stopp och jag for i backen...
Vi ska nu låta han vila ett tag, sko om honom och se om det blir bättre, men det som är sjukt när jag kollar på filmen är att han ligger rätt och jag är precis beredd på att vi ska hoppa av, då han bara ser ut som han är i helt andra tankar och blir överraskad av hindret!?
Helt sjukt.. Ska se om jag kan lägga in filmen så ni själv kan få se.

Aja, vi får hoppas på att det inte är något, han var väldigt fin på framhoppningen iaf :)


Kommentarer
Postat av: BIG L

vi regerar! :D

2010-01-31 @ 23:34:29
URL: http://www.liisaaal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0