Ja jag lever

Har faktiskt varit hemma ett tag nu, men bara inte orkat ta tag i att skriva, dock ska det bli ändring på det.
Vi har iaf haft det amaaaziiing kan jag säga, och ni alla borde ta och boka första bästa resan till Dubai, för det är verkligen något man måste uppleva!

Var ut och hälsade på Bosse i fredags när vi kom hem och han såg faktiskt glad ut över att se mig.

Igår tog Maria och rakade honom och jag och Lisa hopptränade efter det.
Dock var båda hästarna GALNA! Bosse måste kännt sig 100gg lättare efter att ha tappat pälsen för att högg tag i alla hinder, visste in vad bromsa var, pep, små bockade och fick för sig lite andra grejer som bara fick mig att sitta och skratta haha!

Vi hoppade iaf studs på volt som var assvårt och även en linje med 17,5 meter. Så det var räcke 17,5m - oxer 17,5m - räcke och det gick foooooooooooooooooooooooooort.....

Nu ska jag förbereda mig mentalt för att tvätta... See you
(Den nya designen kommer snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0