Gårdagen+Dagen

Orkade inte skriva igår om hur ridningen gick.
Hoppade för Maria sent på kvällen, vid typ 10 och det började jättebra, vi travhoppade och han var så lugn och fin, sedan gick något väldigt fel, han var inte så framme som jag önskade, och jag tog en förhållning när han försökte ge sig iväg över travbommen, vilket resulterade att vi vägrade... :O
Jag höll fan på dö, då han aldrig vägrar och kunde inte riktigt släppa det, dock fick vi igång farten och känslan igen och kunde på slutet hoppa en bana på 110 då han verkligen var superfin! :) Tog i som det var 140 haha!

Idag red jag ut barbacka och han var riktigt riktigt fin, men väldigt pigg då jag lät honom galoppera, men det känns som han på bra humör inför morgondagen.

Nu är jag nyss hemkommen från pappas 50års fest och är sjukt trött, men börjar känna mig riktigt nervös inför imorgon.. Hoppas allt löser sig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0