Mitt lyckorus

Min häst är den bästa jag har just nu för tillfället, han är min bästa vän, den jag tyr mig till och verkligen gör att jag blir sysselsätt och tänker på annat.

Igår hoppade jag för Maria, det gick inte så bra som jag hade hoppats på. Det var inte riktigt den övningen jag behövde för dagen, så jag mer hade velat fokusera på att få honom att tycka det är roligt och gå fram.
Vi hoppade bara små hinder, han stannade ingen men hittade inte riktigt den rytmen som vi har haft och jag känner att min känsla har försvunnit lite...
Det känns tungt att efter ha ridit honom i 6år verkar vi stöta på vårat största problem hitentills...

Idag red jag ut på honom, det är vanligtvis Rebecka som har honom på måndag, men nu när jag ändå inte har något bättre för mig så är jag hellre hos Bosse.
Red iaf tre varv runt travstigen, barbacka och på hackamore och det var riktigt härligt.

Nu ska jag ta och titta lite mer på tv, sedan duscha och sova. Skola imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0