Banträning

Idag blev det banträning på Erik!
När jag satt upp på honom hade jag absolut ingen yttersida utan bara en innertygel och i övergångarna gick han bara imot handen.
Fick igång honom rätt bra och tränade väldigt mycket övergångar och då släppte han till riktigt fint.

Inne på banan tyckte han det var skitskojigt att få visa upp sig, men blev lite "gissande" så han kändes lite av-på-av-på, men ökade fint gjorde han iaf.. Speciellt i galoppen då han körde upp huvudet och bara gav sig iväg.. Jag satt bara och skrattade :)

61,någonting % blev det iaf och jag är supernöjd efter att inte ha suttit på hästen på över en månad haha :)

Ska se om jag kan få en film av Pennan ;)



Sedan blev det årsmöte på T-sek där det var typ INGA (FY SKÄMMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Så nu sitter jag och Pennan på prov i en månad i styrelsen, sen får vi se om T-sek finns kvar eller inte......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0