Sista dagen på året

För den rubriken lär ju inte sitta på minst tusen bloggar idag.

Jag har egentligen ingenting särskilt att dela med mig av idag.
Maria red Bosse nu på morgonen ut i skogen och hon hade tydligen kommit hem med ett leende upp över öronen, så det kan ju inte ha varit något fel på den ridturen.

Även imorgon har hon honom, så hon ska få dressyra lite på planen, hoppas hon känner nu vilket enoooooormt arbete jag och Rebecka har lagt ned på honom och att han är i sitt livs form! Nej men skämt och sido, man behöver verkligen bara sitta stadigt och rida med handen ihop så går han där han ska, han har verkligen hittat en egen härlig balans, rytm och form, superkul!

Jag själv drar till Sjöland om några timmar med en massa kompisar, det ska festas och det nya året ska invigas.
Kommer hem imorgon kväll skulle jag tro, men innan vi ska åka har jag rätt mycket saker jag måste fixa... kanske dags att dra igång med det nu..


Måste bar ta upp det här; Är det bara jag som är allergisk mot att säga "Gott nytt år" innan tolvslaget?
Även fast jag gör det så tar det emot, men jag är väl lite knäpp haha.

Men som sagt då, GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE :)


Kommentarer
Postat av: Kolla in min VIDEOBLOGG där jag visar massage utav häst!! :-D

Vilken underbar bild! Hästen är verkligen sjuukt vacker

2011-01-05 @ 22:02:24
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0