Världens lortigaste unge

Ja igår tänkte jag faktiskt kläcka ur mig ett inlägg, men jag slocknade nästan direkt jag kommit hem.

Jag hade morgonfodringen igår och var ute på Cape strax efter 8, ja seg va jag.
När jag fått ut alla hästar och väl börjar mocka fick jag ett sms av Maggan att hon ville att jag skulle hinna sopa stallen innan dom kom med deras tränare.
Precis efter jag blev klar med det och återgick till mockande kom Therese så jag fick hjälp (tack och lov!)
Vi mockade klart det sista och hjälpte sedan till med att fixa i ordning Pipen, Stella, Stellan och Hälge, tittade lite på deras träningar och fodrade lunch och allt vad det var.

Roligt hade vi iaf haha, trots att vi var trött och hungrig på slutet, men vi fick korv och spagetti av Maggan innan vi åkte därifrån ;)

Så ett stort tack ska Therese ha för att hon hjälpte mig igår, annars hade jag nog fortfarande stått där och mockat...

Det här klippet drog vi repliker ur under hela gårdagen haha

 

När jag kom hem iaf insåg jag hur smutsig jag var, så duschen var rikigt välbehövd.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0