Ska vi tro på att han är frisk?

Nu är jag hemma från Cape, fattar inte vart tiden tar vägen när man är där ute.

Vi red iaf ut, jag på Tickan, Rebecka på Pipen, Lollo på Bruno och Amanda på Erik.
Vi red "rotstigens mamma" som jag kallar slingan, då det är en lång sträcka där man skrittar och hästarna får lyfta på fötterna.

Tickan och jag var tillbaka på rutan ett när vi började och hon undrade vad fan jag gjorde på hennes rygg, men efter ett tag blev vi kompisar och hon blev riktigt fin :)

När vi kom tillbaka så lekte jag och Rebecka med Bosse på planen, först red Rebecka honom i repgrimma, hon fick trava på honom och han såg riktigt fräsch ut, sedan släppte vi honom på plan och han var på så himla bra humör.
Sedan satt jag också upp och travade lite och han kändes faktiskt fräsch!
Så vi ska forsätta skritta den här veckan, sen kanske börja trava nästa vecka om han fortfarande verkar bra :)

HÅLL TUMMARNA!

Vi hörs!


Rebecka pimpade Bosse tills vi skulle rida. Han skämdes...

Kommentarer
Postat av: Rebecka Borg

han var ju fiiiiiiin!! fråga electra bara :)

2010-08-26 @ 23:41:09
URL: http://rebeckaborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0