Helgen

Det har varit en lång helg och även om det kändes trögt i morse så är jag inte seg i huvudet, men det känns som att min kropp har fått stryk. Har ont överallt, i armar, ben, huvud och t.o.m fingrar...

I lördags hade jag och Borg morgonen på Cape, när vi var klara med allting där drog vi Erik till ridskolan och red ut på Divan och Erik.
Vi red till hoppstigen och lät dom busa av sig lite.
Sedan fixade Rebecka hästarna medans jag bar fram och fixade till tävlingen. Kom hem ungefär vi 22.00 och hade då varit på stallet från 8 på morgonen.

Upp igen vid 7 på söndagen för att dra ut på tävlingen, det blev lite strul med datorer som inte ville fungera. en funktionärslista som det hade försvunnit platser ifrån o.s.v, men tävlingen lyckades på något vis gå runt, och trots vädret så verkade dom flesta nöjda!

Efter tävlingen drog vi på Max och sedan tog vi tillbaka Erik till Cape, fixade undan allt, Rebecka skrittade Bosse och tillslut kunde vi lämna transporten hos pappa.
Jag lyckades backa in den utan att krascha något, trots blinkande bakljus och spöregn, men drygt var det...

...ska fan bli bäst på att backa

Mer om tävlingen i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0