Gräshoppar'n

Blev inte riktigt som jag sa igår, Fanny fick följa med Jennie till Vännäs, så det blev en lugn dag bara.
Kom ut vid fem, och mockade, efter det tog jag insläppet och när det var klart gick jag och fyllde på vatten i alla hagarna och hjälpte till med lite allt möjligt.

Sedan borstade jag och myste med herr Bo och sedan gick vi på en promenad. Var borta kanske 30min och han var riktigt pigg och klev på ordentligt!

Åkte sedan hem och märkte då att klockan var 9..
Fyra timmar och jag gjorde egentligen inget speciellt, men Cape är så jäkla underbart att man bara knatar runt och njuter av vädret och utsikten - och världens finaste häst såklart!

Bosse var glad över promenaden



Kommentarer
Postat av: Amanda

hej vad söt häst jag älskar värkligen hästar ;) e det din??

2011-01-04 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0