Det kommer bli fullfart

Idag har jag tre hästar att ta hand om. Och alla tre ska ridas.
Bosse, Bruno och Erik.
Tack och lov ska Borg följa med ut, så hon får skritta herr Bo, det blir 3:e gången vi börjar om. Men han ömmar inte vid traktsprickan längre.

Dom där traktsprickorna är luriga. Ibland tar dom jättelång tid, och ibland bara några veckor.
Jag hoppar våran går snabbt, fast den verkar komplicerad, men det skulle vara så kul att åka ner till Njurunda och tävla den 12september... Det är 3veckor dit... eller 19 dagar exakt och tills dess är han nog inte i form, tyvärr.
Känns sur då Maria var med dom två första omgångarna i Div 2. Första omgången vann dom och den andra kom dom tvåa tror jag och nu på hemmaplan vann laget igen! Så himla kul!

Där emot kanske vi har han igång till Kramfors tävlingen den 18 september. Då rider nog jag och Borg varsin klass om det skulle vara så, för hoppningen, den står lååångt ner på listan....

Idag ska jag som sagt iaf rida Erik och Bruno.
Erik ska jag hoppa!!! Fy tusan så kul!
Och Bruno ska jag nog försöka hinna rida med på planen, beroende på hur länge hoppträningarna pågår :)

Så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0