Allting flyter på Cape

Ja, det är lågt på uppdateringsfronten på den här bloggen.
Idag är sista dagen på min semester och i helgen har det varit fullt upp.

Inatt sov jag riktigt skitdåligt och hade asont i magen, men fick ändå kliva upp kvart i sju och åka ut till Cape, för jag hade morgonen där.
Dock är det skönt att alla problem i världens försvinner när man är ute hos hästarna!
Gjorde bort alla sysslor och red sedan ut på världens bästa Bo. Han tyckte det var kul att komma ut, och jag försökte hålla honom fokuserad och han tyckte det var skitirriterande att jag ville att han skulle gå i en avslappnad form, men på hemvägen var han sååå fin!

Så efter jag fodrat lunch och pappa varit på besök, så fick jag faktiskt åka hem och var hemma lagomt till ett, då jag däckade på soffan och vaknade för en halvtimme sen.


världens finaste häst <3
Foto: Rebecka Borg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0