Allt händer på Cape

Ja rubriken kanske borde bli deras slogan, men det är nästan så, och jag kan inte heller berätta allt, det måste upplevas!

Idag har jag varit och titta på hemmatävlingen och heja på alla våra duktiga ekipage!
Fotade lite, men glömde kameran på stallet, så det blir inga bilder nu iaf, hatar för övrig min kamera, vill ni köpa den så säg till, ni får den billigt!

Sedan hade jag insläppet på Cape och väl där kom Therese ut från sadelkammaren, hon hade somnat vid tolv i fotöljen hahahaha!
Hon hjälpte mig och sedan körde vi Nero och hade askul verkligen, även hästen!

Därefter for jag tillbaka ut till ridskolan och red Divan och hon gick så jäkla bra!
Först red jag ut med Rebecka och sedan på plan och hon lät en verkligen sitta på henne och blev mjuk och avslappnad efter ett tag.
Ska börjar rida henne på helgerna nu, vilket känns jättekul :)

Imorgon har jag morgonfodringen och lunch och sedan ska jag rida Divan igen.

Bosse mannen verkar det vara bättre med, tryckte både igår och idag på traktspickan utan att han reagerade.
Igår fick han gå lös på plan och fick något frispel drog en vända och pep och hade sig, sedan stannade han och var lika lugn igen haha!
Idag såg han mest sur ut eftersom vi bara spolade av han leran och sedan fick han vila, han vill nog ha mer uppmärksamhet, och imorgon ska han verkligen få det!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0